چرا فضای دیجیتال مهم است؟
سربداران - دکتر امیرهوشنگ کمالیفرد، در حالحاضر، همه افراد به سمت فضای دیجیتال کشیده شدند؛ اینکه پیامها از طریق دنیای دیجیتال و کانال دیجیتال منتقل میشود به فراگیری این پلتفرمها و تغییر نسل افراد و مصرفکنندهها مربوط میشود.
به گزارش سبزوارنیوز ، دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ منجر میشود که با استفاده از این پلتفرمها به بهترین شکل از کسبوکارها استفاده کنیم، برند را از طریق دیجیتال مارکتینگ معرفی کنیم،
کسبوکارها را بهبود ببخشیم؛ چراکه دیگر فضای سنتی سابق پاسخگوی نیازهای ما نیست و لازم است بذرهای خودمان را در زمینی مناسب به کار ببریم تا در زمان مناسب نتایج دلخواه خودمان را کشت کنیم.
منظور از برندسازی در فضای دیجیتال چیست؟
به برند از منظرهای متفاوتی نگاه میکنند. چیزی که مهم است این است که چرا ما برند میسازیم؟ در گذشته این برند بهنوعی در رفتار ما ایرانیان بوده که چطور رفتار کنیم که نامی نیکو از ما برده شود. اما حالا در فضای دیجیتال هم این برندسازی در برجستهسازی ویژگیهای محصول نمایان است؛ بهخصوص که محتوا در اینجا حرف اول را میزند.
هر کسب و کاری بهنوعی صاحب برند است آنچه مهم است کیفیت برند است.
اما چرا دیجیتال برندینگ مهم است؟
در واقع دیجیتال برندینگ موجب میشود در بمباران محتواها پیامهای خودمان را به مخاطب برسانیم؛ این پیام باید جذاب باشد، مخاطب را جذب محتوای تولیدی کند.
در واقع، هدف نهایی کنجکاوی در ضمیر ناخودآگاه مخاطبین است و اگر در این زمینه هم موفق شویم بهنوعی برد کردهایم. معمولا در علم تبلیغات از طریق استراتژی تبلیغات مداوم، این کنجکاوی را در ذهن مخاطب ایجاد میکنیم و در این زمینه شعارها هم میتواند کمککننده باشد بهشرطی که مکمل برند ما باشد.
کسب و کارها برای حضور دردنیای دیجیتال باید حسابشده پیش بروند
دنیای دیجیتال فضای جدی است و کسب و کار ها باید مشخص کنند برچه اساس و برچه استراتژی میخواهند حرکت کنند اینکار نیازمند مشاوره گرفتن و کمک گرفتن از افراد صاحب تخصص است چراکه به دلیل زمان محدود امکان تجربه و خطا از سوی فرد وجود ندارد.
از طرفی، پلتفرمها با استفاده از کانالها و ابزارهایی که در اختیار دارند امکان برندسازی کسبوکارها را فراهم میکنند؛ در واقع این ابزارها به افراد کمک میکند که فضای کسبوکارهای خودشان را بهبود ببخشند.
بهطورکلی، 《از دل برود هرآنکه از دیده برود》 اگر در فضای دیجیتال حضور نداشته باشیم یا خودمان را خوب معرفی نکنیم، فراموش میشویم؛ برای اینکه فراموش نشویم باید بهطور مداوم حضور داشته باشیم تا بتوانیم در این عرضه موفق شویم.
انتهای پیام/ ن
شناسه یادداشت : 2993
تاریخ انتشار : 3 سال پیش